Doaku Hari Ini
Ya Allah saYa mahu jadi Solehah, jadi apakah tindakan saya harus lakukan hari ini?lakukan berubah, jangan fikir manusia kata, fikir AllaH redha Ke tidak?sebelum keluar rumah tengok atas bawah, adakah saya menutup aurat? saya mahu jadi seorang yang berjaya jadi apa harus saya lakukan sekarang?jauhi perkara lagho, pentingkan yang penting dahulu. Ingat orang perempuan bila dah berkahwin nanti taat ALLAH, RASUL, SUAMI, IBUBAPA SUAMI, IBUBAPA SENDIRI DAN KELUARGA, tapi aku masih single jadi SELEPAS AllaH dan RAsUL,IBUBAPA DAN KELUARGA,. YA ALLAH JADIKAN AKU SEORANG WANITA SOLEHAH, BERJAYA DUNIA AKHIRAT, PENYAYANG, MURAH HATI, SAYANG SEMUA ORANG, permudahkan jodoh pertemuanku dengan lelaki pilihan-Mu untukku
zulaikaomaR OFFICIAL SaYAComel: events of my date.....

Friday 1 November 2013

events of my date.....


fuhh lame tak update di blog ni...

Apa yang nak diceritakan adalah mengenai dia MNS.  Tak disangka semuanya berlaku bagai mimpi, dia hadir dalam hidupku tanpa di duga, aku kejar tanpa henti, demi perasaan aku padanya. Allah kabulkan doa aku satu persatu, impianku ingin keluar dengannya akhirnya tercapai.

First time my date ---> KL Gangters...
second time ---> Temankan dia beli kasut..

Aku ketepikan segala ego aku, aku mesej kau hampir tiap hari. Aku sangat hargai kau melayan aku dengan baik, kau sudi keluar dengan aku, walau aku ni cukup membosankan.

hari demi-demi hari perasaan terhadapmu semakin membara, setiap kali aku bangun pagi, perasaan rindu teramat sangat tu muncul, kadang-kadang rasa sangat bahagia bila setiap malam dapat mesej kau.

Aku tahu, kau melayan aku sebagai kawan, tak lebih dari tu, tapi tanpa di sedar cara kau seolah-olah memberi harapan menggunung padaku.

aku takut nazreen, berdiri terlau tinggi, sakit bila jatuh, aku sedar sapa diri aku, tidak layak terbang sama tinggi dengan helang.  Aku nak menjadi yang terbaik untuk kau, even aku sendiri tak mampu, salahkah aku menyayangimu. tak layakkah aku??

Aku nak kau tahu yang aku amat mengharapkan kamu menjadi yang terakhir untukku, masa kat kedai makan tu, aku tengok kau cukup sempurna, membuatkan rasa rendah diri tu datang.  aku jadi down, dan sejak peristiwa second date tu, hubungan kita makin renggang. 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by ZULAIKAOMAR