Doaku Hari Ini
Ya Allah saYa mahu jadi Solehah, jadi apakah tindakan saya harus lakukan hari ini?lakukan berubah, jangan fikir manusia kata, fikir AllaH redha Ke tidak?sebelum keluar rumah tengok atas bawah, adakah saya menutup aurat? saya mahu jadi seorang yang berjaya jadi apa harus saya lakukan sekarang?jauhi perkara lagho, pentingkan yang penting dahulu. Ingat orang perempuan bila dah berkahwin nanti taat ALLAH, RASUL, SUAMI, IBUBAPA SUAMI, IBUBAPA SENDIRI DAN KELUARGA, tapi aku masih single jadi SELEPAS AllaH dan RAsUL,IBUBAPA DAN KELUARGA,. YA ALLAH JADIKAN AKU SEORANG WANITA SOLEHAH, BERJAYA DUNIA AKHIRAT, PENYAYANG, MURAH HATI, SAYANG SEMUA ORANG, permudahkan jodoh pertemuanku dengan lelaki pilihan-Mu untukku
zulaikaomaR OFFICIAL SaYAComel: Muhammad Nazreen Shah

Sunday 1 September 2013

Muhammad Nazreen Shah


Ya Allah Dengar isi hatiku, petang tadi dia datang kat sushi, terharu dia tegur aku, tapi camtu lah aku bukan ramah sangat pun, just tegur dan cakap sepatah-sepatah.  Tapi seriusly dia mampu buat aku gelabah, rasa jantung laju je, yang paling aku tak suka, aku rasa dipandang, padahal dia tak tengok pom aku, aku memang tak boleh buat kerja dengan baik tadi, rasa kekok, rasa blur..nazreen-nazreen hebat lah aura kau kat aku. and now.. i very miss u.. so much

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by ZULAIKAOMAR