Doaku Hari Ini
Ya Allah saYa mahu jadi Solehah, jadi apakah tindakan saya harus lakukan hari ini?lakukan berubah, jangan fikir manusia kata, fikir AllaH redha Ke tidak?sebelum keluar rumah tengok atas bawah, adakah saya menutup aurat? saya mahu jadi seorang yang berjaya jadi apa harus saya lakukan sekarang?jauhi perkara lagho, pentingkan yang penting dahulu. Ingat orang perempuan bila dah berkahwin nanti taat ALLAH, RASUL, SUAMI, IBUBAPA SUAMI, IBUBAPA SENDIRI DAN KELUARGA, tapi aku masih single jadi SELEPAS AllaH dan RAsUL,IBUBAPA DAN KELUARGA,. YA ALLAH JADIKAN AKU SEORANG WANITA SOLEHAH, BERJAYA DUNIA AKHIRAT, PENYAYANG, MURAH HATI, SAYANG SEMUA ORANG, permudahkan jodoh pertemuanku dengan lelaki pilihan-Mu untukku
zulaikaomaR OFFICIAL SaYAComel: the silent of love

Thursday 29 August 2013

the silent of love



THE SILENT OF LOVE


When i thinking of you!!


Kadang-kadang aku tertanya, salahkah aku suka dia, walau dia dah lama jauh dari aku, tapi ingatan aku masih fresh. macam semalam je dia masih bersama-sama kami di sushiking.  Nazreen ika tahu ika tak layak di sisi nazreen, terima kasih layan ika baik-baik selama ini, terima kasih terima ika sebagai kawan, terima kasih tidak perlekehkan hati ika.  Yana suruh ika padam nazreen dari hidup ika, dia kesian tengok ika macam dah angau sangat dah, tapi ika dah cuba, tapi ika akan rasa down. ika dah terlajur sayang nazreen.  susah nak buang perasaan ni.  ia tak semudah orang yang tak alami.

Ika tak ada tempat nak luah perasaan ni selain pada Allah.  Apa yang jadi ika kuat 'Allah takkan sia-siakan doa-doa ika'.  Ika nak jumpa nazreen sangat-sangat.


Mungkin perasaan rindu ni mainan syaitan.  Tapi ika gagal untuk tidak fikirkan nazreen walau sesaat pom.  Ika harap nazreen bahagia disamping orang yang nazreen sayang. Dalam doa ika sentiasa ada namamu.  Semoga dapat Ujian bomba tu ye.  Malam-malam ika doa supaya nazreen dapat jadi bomba, itukan yang nazreen nak.  


... 'maybe one day i'll be what u need but don't wait too long...because the day u want me maybe the day I've finally give up'....but i'm still love u till jannah



Aku stalk fb kau, sayang sungguh kau kat awek kau erk. bertuah awek kau. Semoga kau dijodohkan dengan orang yang kau harap dan cinta.Aminnnnn!.tapi kadang-kadang ayat kau macam kecewa je, ermmm entahlah aku tak tahu kisah disebaliknya.




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by ZULAIKAOMAR