Doaku Hari Ini
Ya Allah saYa mahu jadi Solehah, jadi apakah tindakan saya harus lakukan hari ini?lakukan berubah, jangan fikir manusia kata, fikir AllaH redha Ke tidak?sebelum keluar rumah tengok atas bawah, adakah saya menutup aurat? saya mahu jadi seorang yang berjaya jadi apa harus saya lakukan sekarang?jauhi perkara lagho, pentingkan yang penting dahulu. Ingat orang perempuan bila dah berkahwin nanti taat ALLAH, RASUL, SUAMI, IBUBAPA SUAMI, IBUBAPA SENDIRI DAN KELUARGA, tapi aku masih single jadi SELEPAS AllaH dan RAsUL,IBUBAPA DAN KELUARGA,. YA ALLAH JADIKAN AKU SEORANG WANITA SOLEHAH, BERJAYA DUNIA AKHIRAT, PENYAYANG, MURAH HATI, SAYANG SEMUA ORANG, permudahkan jodoh pertemuanku dengan lelaki pilihan-Mu untukku
zulaikaomaR OFFICIAL SaYAComel: kau Pergi juaa!

Sunday 28 July 2013

kau Pergi juaa!


Sungguh aku keliru dengan perasaan ini, perasaan yg sangat menyiksakan. Mengharapkan sesuatu yg tidak pernah akan ku miliki.  Ya hanya Allah yang tahu, bertapa aku amat menyintaimu dalam diam.  Namun aku sedar siapa aku, xmungkin aku akan capai apa yang aku impikan. Dan apa yang ku harapkan, Perasaan ini akan pergi bersama dirimu 31 july 2013. Aku berharap itu akan berlalu.
  
Impian aku akan terkubur bersama kenangan-kenangan yang kau tinggalkan.  Pergi la aku rela serelanya.


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by ZULAIKAOMAR