
haha ni gambar ala-ala paradise inspirasi daripada kakak angkatku NADIYA NISSA, hebatkan aku ada kakak angkat NN
wah! ayunya aku, takpe, wajah ayu dan bersih selalunya idaman jejaka tampan dan berimankan2..amin,
haha terlampau over dah nie, ishh tak la ika just fikir positif.
- mendapAt reDhai Ilahi ( dapAt syaFaAt NAbi MuhammaD S.A.W)
- anak yang Solehah
- adIk dan Mak saUdare yang baik dan PenyayanG
- seOrang KaWan yang BAik
- ada perkerjaan yAng bagus untuk DuniA dan Akhirat (wanita berkerjaya )
- Ada kereta (pesoNA)
- ada rumah yang harga 300 ribu tu! yang selalu bErangan Dalam cataLog (atas nama sendiri :)
- nak pergi mekah sebelum umur 27 tahun (nak temu jodoh kat sane tapi jodoh dgn orang M'sia) InsyAllah, niat yang baik Allah permudahkan :)
- so sweet : dilamar dan dinikahi oleh jejaka tampan dan beriman! kalu boleh nak yang berwajah macam asraf muslim Tuh! amin 100x......peragai pun okay!
- ada anak, kalu boleh nak anak sulung perempuan yang penting aku dan bakal **** akan berusaha didik mereka dengan ilmu dunia dan Akhirat...
angan-Angan tapi semua tu Allah yang tentukan, semuanya Allah telah rangcang dan aku harus bersedia terima dengan hati yang terbuka serta sabar dan tabah.
Apa perasaan aku erk kalu aku baca semua dalam entry blog nie waktu aku usia 27 tahun...haha mesti kelakar giler... tak pe aku dengan aku jer, bukan orang lain nak baca pom. kalu anak aku baca hehe ni la mama sayang masa belajar, beragan tak sudah!...
toink3...ketandusan idea! kbye.........................................





0 comments:
Post a Comment