Dunia ini kadang-kadang pelik, tapi its is reality yang harus kita tempuhi, wow kadang-kadang rasa gembira, dalam rasa gembira sedih pulak, ada orang kata masa kita rasa sedih tu adalah mainan syaitan , ada betolnya jugak.
Malam ni aku dibilik keseorang, be alone its better, I can do everything. Allah aku terima seadanya Takdir yang telah Engkau berikan padaku ini, walau kadang-kadang aku rase down sangat-sangat tapi Demi Nama-Mu ya Allah bangkit mengukir senyum untuk dunia.
walau aku sedaya mungkin tidak mahu orang disekelilingku tahu akan masalah yang menimpa terutama keluarga, tapi kenapa dia hebahkan semua, apa motif dia aku pun tidak tahu, Alhamdulillah K.zura memahami aku dan memberi nasihat agar aku keluar dari sini, tapi perkara ini telah lama aku fikir, tak perlu nak pindah randah bagai sebab aku tahu aku tak bersalah dan aku masih boleh bertahan untuk hanya berapa bulan lagi.
Ignore Around people its better to me!!
Perit, pedih, kadang-kadang terasa terhiris, sana sini terpaksa mendengar sindiran, tahan teliga, pekakkan segalanya dan pandang kedepan.
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment
0 comments:
Post a Comment