rasa malas, rasa nak cepat-cepat je buat kerja selalu jadi habitku!
itulah salah satu faktor membuatkan hasil kerjaku macam melepaskan batuk ditangga!
buat kerja lasat minite,issh, aku kena ubah nie,jadikan k.mek mentor, tengok dia,selalu buat kerja diawal-awal.....!
aku nie kena beazam ubah cara aku ni kalau nak berjaya,jangan pandai cakap jer!
satu lagi, aku ni kena belajar cara percakapan yang betol, tidak terlalu pasif dan tidak terlau over aktif.!!
aku harus menjadi diri sendiri, stop!! mahu jadi orang lain, ubah diri kearah kebaikan,...
jujur+amanah+iklhas, walau kadang-kadang payah, tapi Allah selalu lihat niat kitakan...banyakkan berdoa!!! stopp writing!!!!


0 comments:
Post a Comment