ok..sebenarnya mata ni dah ngantuk sangat, tapi tibe2 lak ada mud nak update blog nie. ermmm nak mula pom tak ada idea, hehe ok la cerita pasal apa aku buat hari ni. pagi tadi aku bangun dlm kul 7.30am, lewat sebabnya aku ada tempoh Edah ABC hehe. hari ni ada hari first aku dah start belajar, best sangat-sangat hari ini ditambah pula dengan keceriaan kawan-kawan aku, membuat hariku lebih bermakna, walaupun sebenarnya aku ni ada dugaan sikit,tapi tak apalah aku tak ambik kisah pun, hidup aku sekarang jauh lebih indah dari dulu,entah susah nak cerita in words, but i know what i feel right now. malam tadi rase rajin lak aku pergi la belajar bahsa cina,bajetnyer nak improve la sangatkan,hahaha apalah kawan-kawan aku nie,aku volutile pom nk bace kat depan habis diorang tepuk tangan,entah aku pom tak tahu kaki rase ringan jer,but aku happy jer takde niat lain pun. tukar topik la pulak......................cerita pasal blik aku la,title pun dah tulis pasal bilikkan
ermmm gambar kat bawah nie,nie lah gambar suasana bilik aku, hehe mesti aku rindu nanti,tinggal berapa bulan lagi aku kat sini, sebenarnya aku tak sabar da nak habis belajar nie, selalu la berangan-rangan nak pegang jawatan tinggi,konon la,tapi aku selalu berdoa moga Allah berikan aku perkerjayaan dapat menjamin masa depan aku. hanya pada-Nya aku berharap..
cantikakan haha persan la,hehe yang penting kemas & buat runting harianku tak serabut.
hehe ni bantal pooh kesayangan aku,banyak benda telah menjadi kesayangan aku,benda-benda yang bersama aku,semua aku sayang,aku jaga elok-elok,maklumlah susah nak dapatkan..
nie bear kesayangan aku,ermm namanya aku nak tukar lah, namanya #adam hawa hehe comel je kan macam tuan dia haha perasan !!!, nama lame dia macam tak sesuai jer, rase nama baru ni lagi bermakna. ishhh kipas pom ada jugak, tu la nyawa aku kat sini,lau tak ada bneda tu,haha tak boleh tidor aku nie,maklumlah permaisuri kipas...ishh macam ada something jer kat screen laptop aku tu, nampak sangatkan tengah layan cerita #adamhawa, apa taknye,mase famous k=giler citer nie,aku lak minat giler kat #ain Hawani _nadiya nissa...dah jadi favourte aku da....hehe
makanan kat hujung katil aku ni,membuat aku rase macam dduk dalam ward hospital,haha,yela makan,tidor,iron baju semua atas satu tempat jer...apa-apa pun aku bersyukur apa kurniaan-Nya padaku semua rasa amat complete..Terima kasih Ya Allah.....
makanan tapau aja ye si permaisuri nie, rasenyer makan tapau ag jimat kot dari banyak aspek,lagi pun aku bukan makan bnyak pun sehari...jimat kos tenaga...hehe tapi bukan malas ye, just aku tak ada kemudahan smue tu,nak beli pun da last sem,malas da kumpul harrta,so aku decide just every day just makan tapau ye..







0 comments:
Post a Comment